תקנון אתר "בת הרים"

ברוכים הבאים לאתר "בת הרים". 

  1. הגדרות:
  1. בעלי האתר: א.אור בת הרים (ע.מ. 305041550) / האתר / החברה.
  2. המשתמש: כל אדם ו/או יישות משפטית אשר גלשה באתר / ביקרה בו בין אם רכשה מוצרים ובין אם לאו. 
  3. "מוצרים" פירושו מוצרי מזון ומוצרי צריכה אחרים הנמכרים מעת לעת על ידי בת הרים.
  1. אישור תנאי השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי התקנון.
  2. מוקד שירות הלקוחות באמצעות הוואטסאפ 079-6100100.
  3. האתר הינו בבעלות חברת בת הרים, א.אור בת הרים (ע.מ. 305041550) שכתובתה הינה הנדיב 23 , זיכרון יעקב. 
  4. מוקד התמיכה נועד לסייע לכם ולתת מענה לבעיות הקשורות בשימוש באתר ולפניות הנוגעות להזמנות באתר. 
  5. "בת הרים" הינו אתר אינטרנט שמטרתו הינה ממכר מוצרי מזון (להלן: "האתר" "בת הרים"). 
  6. כל אדם או יישות משפטית אשר מבקרת באתר בין אם רכשה ובין אם לא רכשה מוצרים באתר, מצהירה בזאת כי היא קראה את התקנון וכל תנאי התקנון מוסכמים עליה/ו. 
  7. המשתמש מצהיר בזאת כי קרא את התקנון וידוע לו כי כל תנאי התקנון חלים על היחסים המשפטיים בינו ובין חברת בת הרים ולא תהיה לו כל טענה או תביעה בקשר לשימושו באתר ו/או עסקת רכישה שיבצע באתר. 
  8. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור. 

ביצוע הרכישה באתר:

  1. המשתמש יוכל לבחור מוצרים כראות עיניו ולהוסיפם ל"סל הקניות". במידה ונדרש, המשתמש יציין את סוג המוצר ואת המשקל (כמות) אותו מבקש לרכוש.
  2. בתום תהליך בחירת המוצרים יקיש המשתמש על כפתור סיום רכישה ומשם יועבר לבחירת אופן קבלת המוצרים (משלוח). 
  3. במידה והמשתמש ייבחר במשלוח יהיה עליו להזין את הכתובת המלאה אליה יתבצע המשלוח ובשלב זה (בהתאם ליעד) יופיע מחיר המשלוח.
  4. במסגרת ביצוע ההזמנה יוכל המשתמש לציין כי הוא מסכים שהזמנתו תושאר בפתח ביתו וזאת במקרה ולא יהיה מענה במען.
  5. יודגש כי במקרה בו לא יהיה מענה במען המבוקש, המשלוח יושאר בפתח הדלת ולחברה לא תהיה כל אחריות בגין המשלוח מרגע השארתו בפתח המען. 
  6. במקרה בו הלקוח לא ייתן הסכמתו להשארת המשלוח מחוץ למען, במקרה כזה אם יגיע המשלוח ולא יהיה מענה במען, יחויב הלקוח בתשלום עבור דמי משלוח נוספים. 
  7. לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ויהיה מנוע מלטעון כל טענה ו/או תביעה ו/או בדרישה כלשהן לחברה, לרבות אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים, ויחויב במלוא סכום הקניה והמשלוח. 
  8. באם תתבצע הרכישה באמצעות כרטיס אשראי "תייר", לא תהיה ללקוח אפשרות של השארת המוצרים מחוץ לדלת ביתו. 
  9. המשתמש מאשר שידוע לו שהשליח לא יעלה לבניין עם קשיי גישה לכניסה, למשל בשל שיפוצים, עבודות תמ"א וכיוב'. 
  10. מובהר כי שירות חברת בת הרים אינו מהווה הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע באמצעות אספקה בפועל של המוצרים, בכפוף למלאי הקיים במועד האספקה ובהתאם להוראות תקנון זה. 

התשלום

  1. התשלום יבוצע באמצעות כרטיס אשראי העומד בדרישות מערכת הסליקה.
  2. מערכת הסליקה הינה מערכת של חברת גמא. יודגש כבר כעת כי כל רכישה תהיה בכפוף לתקנון מערכת הסליקה של חברת "גמא כאן יש להוסיף קישור למערכת של גמא 
  3. לאחר ביצוע החיוב, תישלח אל המשתמש חשבונית עסקה לכתובת המייל שיזין במערכת. 

 המחירים

  1. בת הרים תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח. 
  2. מחירי המוצרים אינם בהכרח זהים בין האתר לבין החנויות. מחירי המוצרים ייקבעו על ידי החברה ולפי שיקול דעתה הבלעדי כשלמשתמש החופש המוחלט לבחור בין אם לרכוש את מוצרי החברה ובין אם לאו.
  3. חיוב הלקוח בגין מוצרים שקילים יהא בהתאם למשקל המוצרים בפועל. יוסבר כי בעת ביצוע הזמנה אומדן ערך ההזמנה שנמסר ללקוח מתבצע עפ"י הערכת המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע עפ"י שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ללקוח. 
  4. מחירי המוצרים כוללים מס ערך מוסף (מע"מ).

שעות פעילות בת הרים

  1. הזמנות באתר אפשריות בכל שעות היממה למעט שבתות ומועדי ישראל על פי בחירת החברה. 
  2. מוקד השרות הטלפוני זמין באמצעות הוואטסאפ 079-6100100. שעות פעילות המוקד הינן בימים א-ה בין השעות: 08:00-17:00.
  1. יודגש כי מוסכם בין הצדדים כי החברה מתחייבת להשיב על הודעות תוך 48 שעות מרגע הפניה. 
  1. על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן במועדי שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות ובת הרים אינה מחויבת למועדים אלה. 
  2. אין משלוחים בשבת ובמועדי ישראל.

"המוצרים"

  1. בשלב ראשון בת הרים תמכור באמצעות האתר מוצרי מזון בלבד מכל מיני סוגים ומכל מיני מינים. והכל על פי בחירתה. 
  2. החברה רשאית להוסיף מוצרים נוספים שאינם מוצרי מזון. 
  3. בת הרים אינה מחויבת, בכל דרך שהיא, לקיום מגוון כלשהו של מוצרים באתר. בת הרים רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים המוצגים ברשימת המוצרים באתר, להחליף איזה מהמוצרים ברשימה או להוציא איזה מהמוצרים מהרשימה הנ"ל. 
  4. תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את בת הרים. 
  5. במקרה בו משתמש יזמין מוצר אשר אזל מהמלאי וישלם עבורו במסגרת הרכישה, תדאג החברה לשלוח אליו את הזמנתו ללא המוצר שחסר ובמקביל לזכותו בעבור המוצר שאזל מן המלאי. 
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל כמות הזמנות ממוצרים משיקוליה שלה. למשתמש לא תהיה כל טענה או תביעה בעניין זה. 
  7. המוצרים כולם נושאים תעודת כשרות, אולם יודגש כי כל מוצר הינו בעל תעודת כשרות שונה.
  8. המוצרים והמפעל של החברה מצויים כולם תחת פיקוח של משרד הבריאות ועובדים על פי תקן.

החזרת מוצרים

  1. מדיניות החזרת המוצרים היא בכפוף לחוק הגנת הצרכן ולתקנות הגנת הצרכן  ובהתאם להם. 
  2. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה. 
  3. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. 
  4. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. 

ביטול / שינוי הזמנה:

  1. ביטול/שינוי ההזמנה דרך הוואטסאפ 079-6100100, וזאת עד 12 שעות לפני מועד האספקה.  
  2. בת הרים תהא רשאית לבטל הזמנה ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה שעתיים ומעלה לפני מועד האספקה. 
  3. יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, ו/או תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 בכפוף למדיניות בת הרים כפי שתהא מעת לעת. 

הערות למוצר

  1. הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצר ובאחריותם, ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים. 
  2. אלרגניים / גלוטן – אין להסתמך על הפירוט המופיע במרכיבי המוצר כפי שמופיעים באתר. יש לקרוא את המופיע על גבי המוצר לפני השימוש בו.
  3. באתר מוצג סימון תזונתי למוצרי המזון הנמכרים בו, לרבות סמלי מזון אדומים, כנדרש בתקנות הגנה על בריאות הציבור (מזון) (סימון תזונתי), תשע"ח-2017 (בסעיף זה – "התקנות"), וזאת על פי המידע שהתקבל מהספקים ובאחריותם. הסימון התזונתי וסמלי המזון מופיעים בדף המוצר. 
  4. התמונות הינן להמחשה בלבד. 

אחריות ואבטחת מידע

  1. האתר מאובטח בפרוטוקול HTTPS.
  2. תהליך הרכישה עומד בתקן PCI DSS ומאושר על ידי חברות האשראי. 
  3. ברגע שהלקוח עובר לשלב התשלום, הזנת פרטי האשראי מתבצעת אל מול חברת הסליקה ויהיה בכפוף לתקנון הסליקה ובאחריות חברת הסליקה. 
  4. בת הרים אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: "נזק מכל סוג שהוא") שייגרם ללקוח האתר ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת באתר ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג' כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג' כלשהו שיכנס לאתר ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג' כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח בת הרים וכד'. 
  5. הלקוח יישא באחריות מלאה לנזק ו/או חסרון כיס מכל סוג שהוא שייגרם לו ו/או לבת הרים ו/או לצד ג' כלשהו בגין טעות שביצע בהקלדת הנתונים, לרבות, טעות בהקלדת כתובתו, טעות בהקלדת פרטי כרטיס האשראי, טעות בהקלדת כתובת לאספקת ההזמנה וכיוצא באלה טעויות. 
  6. הלקוח פוטר את בת הרים מכל אחריות לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם לו ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לאתר. 
  7. בת הרים לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאיננו בשליטתה, לרבות אך לא רק – מכוח עליון, כגון: מלחמה, רעידת אדמה, מזג אויר קיצוני וכד'. 
  8. בת הרים לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה בתקשורת (אינטרנט או טלפון) שתנבע ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של ספקי אינטרנט ו/או ספקי תקשורת באשר הם. 
  9. בת הרים לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או שירותים שיירכשו באתר ואשר צד ג' שהינו היצרן ו/או היבואן שלהם סיפק אותם לבת הרים או ישירות ללקוחות, לרבות פגמים במוצרים, בשירותים (לרבות בהובלתם ו/או בהתקנתם), אי התאמה בין המוצר לתיאורו באתר וכדומה, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.
  10. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא בת הרים בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח. 

החוק החל והתניית שיפוט

  1. על ההתקשרות בין הלקוח לבין בת הרים במסגרת האתר ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד. 
  2. בת הרים והלקוח מצהירים כי יעשו כמיטב יכולתם על מנת שסכסוך שיתעורר ביניהם, במידה ויתעורר, ייושב בדרכי נעם מחוץ לכותלי בית המשפט וכי במידה והסכסוך לא ייושב כאמור אזי הוא יידון בבית המשפט בתל אביב-יפו בלבד. 
  3. אין לבצע או לנסות לבצע פעולות שיבוש פעולת האתר, לרבות אך לא רק:
  1. חדירה לא מורשית לשרתים, חשבונות ו/או נתונים.
  2. בדיקה, סריקה, ו/או דגימה של האתר, לרבות ניסיונות לבדיקת חדירותו.
  3. שיבוש ו/או ניסיון לשיבוש מתן השירות המוענק באתר ללקוחות ו/או פעילות השרת/ים מהם הוא פועל.
  4. בת הרים תפעל בכל דרך חוקית נגד מבצעי פעולות כמפורט בסעיף זה.

פרטיות:

  1. עם כניסתו לאתר והרשמה , מאשר המשתמש לחברה לעשות שימוש במידע שהזין ובתוך כך: 
  1. לשלוח אליו דיוור פרסומי. 
  2. ניהול וייעול השירות.
  3. לעשות שימוש בפרטים שהלקוח מסר ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש של הלקוח לצורך שיפור השירותים, לשיפור הקשר עם הלקוח, לצורכי דיוור ישיר או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות למפרסמים, ובלבד שמידע זה לא יזהה את הלקוח. 
  1. למשתמש ידוע כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו.  
  2. במידה והלקוח מעוניין להיגרע ממאגרי המידע כאמור לעיל יהא עליו להודיע על כך לחברה בכתב בהתאם להוראות כל דין. 
  3. פרטי הלקוח אינם מועברים לשום גורם צד שלישי.

קניין רוחני וזכויות יוצרים:

  1. כל הקניין הרוחני, ובתוך כך אך לא רק: זכויות היורים, סימני המסחר, עיצוב, מתכונים, יישומים , קבצים גרפים, לוגואים, הטקסטים, התמונות, הטכנולוגיות, התהליכים, התכנים, האייקונים, קוד המחשב וכל חומר אחר הכלול באתר ("תכולת האתר"), הינם בבעלות מלאה ובלעדית של א. אור בת הרים ( ע.מ 305041550) או שלצדדים שלישיים שקיבלה מהם רישיון שימוש כדין.
  2. החברה שומרת על כל זכויותיה וקניינה בתכולת האתר, ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בתכולת האתר ו/או בחלק ממנה. 
  3. השמות בת הרים, ושם הדומיין של האתר, לרבות כל סימני המסחר של בת הרים הם בבעלות מלאה ובלעדית של בת הרים, ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בהם. 
  4. כל אזכור בקטלוגים השונים של שם, סימן מסחר, מוצר ו/או שירות של צד שלישי כלשהו, מופיע אך ורק כשירות ללקוח ואין בו כדי להוות פרסומת, קידום מכירות, מתן חסות ו/או המלצה כלשהי לגביהם. תמונות המוצרים מובאות להמחשה בלבד. מובהר כי הפרה של זכויות קניין רוחני של צד ג' תהיה באחריות הספק הרלוונטי בלבד.

היי, האתר בשיפוצים!
עמכם הסליחה.
ניתן לבצע הזמנות דרך הווטאצפ בלחיצה על הכפתור.
צוות בת הרים!