Welcome to the “Bat Harim” website. 

  1. ​Definitions :
  1. Website owners: A. Or Bat Harim (E.M. 305041550) / Website / Company.
  2. The user: any person and/or legal entity who browsed the website/visited it whether or not they purchased products. 
  3. “Products” means food products and other consumer products sold from time to time by Bat Harim.
  1. Approval of the terms of use of the site constitutes unconditional agreement to the terms of the regulations.
  2. The customer service center via WhatsApp 079-6100100.
  3. The site is owned by the Bat Harim company, A. Or Bat Harim (E.M. 305041550) whose address is Handiv 23, Zichron Ya’akov. 
  4. The support center is designed to assist you and to provide answers to problems related to the use of the website and inquiries related to bookings on the website. 
  5. “Bat Harim” is a website whose purpose is to sell food products (hereinafter: the “Website” “Bat Harim”). 
  6. Any person or legal entity that visits the site, whether or not they have purchased products on the site, hereby declares that they have read the regulations and all the terms of the regulations are agreed upon by him/her. 
  7. The user hereby declares that he has read the regulations and knows that all the terms of the regulations apply to the legal relationship between him and Bat Harim and that he will not have any claim or claim in connection with his use of the website and/or a purchase transaction he will make on the website. 
  8. The company reserves the right to cancel and/or not to give any person the right to make purchases on the site without the need to provide any reasons for making such a decision. 

Making the purchase on the website:

  1. The user will be able to choose products as he sees fit and add them to the “shopping basket”. If required, the user will indicate the type of product and the weight (quantity) he wishes to purchase.
  2. At the end of the product selection process, the user will click on the end of purchase button and from there will be transferred to choose the method of receiving the products (delivery). 
  3. If the user chooses delivery, he will have to enter the full address to which the delivery will be made and at this stage (depending on the destination) the price of the delivery will appear.
  4. As part of placing the order, the user can indicate that he agrees that his order will be left at the door of his house, in the event that there is no response from the addressee.
  5. It will be emphasized that in the event that there is no response from the requested addressee, the shipment will be left at the door and the company will not have any responsibility for the shipment from the moment it is left at the addressee’s door. 
  6. In the event that the customer does not give his consent to leaving the shipment outside the recipient, in such a case if the shipment arrives and there is no response from the recipient, the customer will be charged for additional shipping fees. 
  7. A customer who requests that the products be left at the door does so on his full responsibility and will be precluded from asserting any claim and/or claim and/or any demand to the company, including but not limited to, in case of theft of the products, and will be charged the full amount of the purchase and shipping. 
  8. If the purchase is made with a “tourist” credit card, the customer will not have the option of leaving the products outside the door of his house. 
  9. The user confirms that he knows that the messenger will not go up to the building with access difficulties, for example due to renovations, TMA works, etc. 
  10. It is clarified that the service of Bat Harim does not constitute an offer to sell products. Acceptance of an order from the customer to purchase products will constitute an offer by the customer to purchase them and acceptance of the offer will be made through the actual delivery of the products, subject to the existing inventory at the time of delivery and in accordance with the provisions of these regulations. 

the payment

  1. Payment will be made using a credit card that meets the requirements of the clearing system.
  2. מערכת הסליקה הינה מערכת של חברת גמא. יודגש כבר כעת כי כל רכישה תהיה בכפוף לתקנון מערכת הסליקה של חברת “גמא כאן יש להוסיף קישור למערכת של גמא 
  3. לאחר ביצוע החיוב, תישלח אל המשתמש חשבונית עסקה לכתובת המייל שיזין במערכת. 

 המחירים

  1. בת הרים תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח. 
  2. מחירי המוצרים אינם בהכרח זהים בין האתר לבין החנויות. מחירי המוצרים ייקבעו על ידי החברה ולפי שיקול דעתה הבלעדי כשלמשתמש החופש המוחלט לבחור בין אם לרכוש את מוצרי החברה ובין אם לאו.
  3. חיוב הלקוח בגין מוצרים שקילים יהא בהתאם למשקל המוצרים בפועל. יוסבר כי בעת ביצוע הזמנה אומדן ערך ההזמנה שנמסר ללקוח מתבצע עפ”י הערכת המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע עפ”י שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ללקוח. 
  4. מחירי המוצרים כוללים מס ערך מוסף (מע”מ).

שעות פעילות בת הרים

  1. הזמנות באתר אפשריות בכל שעות היממה למעט שבתות ומועדי ישראל על פי בחירת החברה. 
  2. מוקד השרות הטלפוני זמין באמצעות הוואטסאפ 079-6100100. שעות פעילות המוקד הינן בימים א-ה בין השעות: 08:00-17:00.
  1. יודגש כי מוסכם בין הצדדים כי החברה מתחייבת להשיב על הודעות תוך 48 שעות מרגע הפניה. 
  1. על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן במועדי שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות ובת הרים אינה מחויבת למועדים אלה. 
  2. אין משלוחים בשבת ובמועדי ישראל.

המוצרים”

  1. בשלב ראשון בת הרים תמכור באמצעות האתר מוצרי מזון בלבד מכל מיני סוגים ומכל מיני מינים. והכל על פי בחירתה. 
  2. החברה רשאית להוסיף מוצרים נוספים שאינם מוצרי מזון. 
  3. בת הרים אינה מחויבת, בכל דרך שהיא, לקיום מגוון כלשהו של מוצרים באתר. בת הרים רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים המוצגים ברשימת המוצרים באתר, להחליף איזה מהמוצרים ברשימה או להוציא איזה מהמוצרים מהרשימה הנ”ל. 
  4. תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את בת הרים. 
  5. במקרה בו משתמש יזמין מוצר אשר אזל מהמלאי וישלם עבורו במסגרת הרכישה, תדאג החברה לשלוח אליו את הזמנתו ללא המוצר שחסר ובמקביל לזכותו בעבור המוצר שאזל מן המלאי. 
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל כמות הזמנות ממוצרים משיקוליה שלה. למשתמש לא תהיה כל טענה או תביעה בעניין זה. 
  7. המוצרים כולם נושאים תעודת כשרות, אולם יודגש כי כל מוצר הינו בעל תעודת כשרות שונה.
  8. המוצרים והמפעל של החברה מצויים כולם תחת פיקוח של משרד הבריאות ועובדים על פי תקן.

החזרת מוצרים

  1. מדיניות החזרת המוצרים היא בכפוף לחוק הגנת הצרכן ולתקנות הגנת הצרכן  ובהתאם להם. 
  2. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה. 
  3. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ”ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. 
  4. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. 

ביטול / שינוי הזמנה:

  1. ביטול/שינוי ההזמנה דרך הוואטסאפ 079-6100100, וזאת עד 12 שעות לפני מועד האספקה.  
  2. בת הרים תהא רשאית לבטל הזמנה ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה שעתיים ומעלה לפני מועד האספקה. 
  3. יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ”ו – 1986, ו/או תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 בכפוף למדיניות בת הרים כפי שתהא מעת לעת. 

הערות למוצר

  1. הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצר ובאחריותם, ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים. 
  2. אלרגניים / גלוטן – אין להסתמך על הפירוט המופיע במרכיבי המוצר כפי שמופיעים באתר. יש לקרוא את המופיע על גבי המוצר לפני השימוש בו.
  3. באתר מוצג סימון תזונתי למוצרי המזון הנמכרים בו, לרבות סמלי מזון אדומים, כנדרש בתקנות הגנה על בריאות הציבור (מזון) (סימון תזונתי), תשע”ח-2017 (בסעיף זה – “התקנות”), וזאת על פי המידע שהתקבל מהספקים ובאחריותם. הסימון התזונתי וסמלי המזון מופיעים בדף המוצר. 
  4. התמונות הינן להמחשה בלבד. 

אחריות ואבטחת מידע

  1. האתר מאובטח בפרוטוקול HTTPS.
  2. תהליך הרכישה עומד בתקן PCI DSS ומאושר על ידי חברות האשראי. 
  3. ברגע שהלקוח עובר לשלב התשלום, הזנת פרטי האשראי מתבצעת אל מול חברת הסליקה ויהיה בכפוף לתקנון הסליקה ובאחריות חברת הסליקה. 
  4. בת הרים אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: “נזק מכל סוג שהוא”) שייגרם ללקוח האתר ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת באתר ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג’ כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג’ כלשהו שיכנס לאתר ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג’ כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח בת הרים וכד’. 
  5. הלקוח יישא באחריות מלאה לנזק ו/או חסרון כיס מכל סוג שהוא שייגרם לו ו/או לבת הרים ו/או לצד ג’ כלשהו בגין טעות שביצע בהקלדת הנתונים, לרבות, טעות בהקלדת כתובתו, טעות בהקלדת פרטי כרטיס האשראי, טעות בהקלדת כתובת לאספקת ההזמנה וכיוצא באלה טעויות. 
  6. הלקוח פוטר את בת הרים מכל אחריות לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם לו ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לאתר. 
  7. בת הרים לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם ללקוח ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאיננו בשליטתה, לרבות אך לא רק – מכוח עליון, כגון: מלחמה, רעידת אדמה, מזג אויר קיצוני וכד’. 
  8. בת הרים לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח ו/או לצד ג’ כלשהו כתוצאה מתקלה בתקשורת (אינטרנט או טלפון) שתנבע ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של ספקי אינטרנט ו/או ספקי תקשורת באשר הם. 
  9. בת הרים לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג’ כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או שירותים שיירכשו באתר ואשר צד ג’ שהינו היצרן ו/או היבואן שלהם סיפק אותם לבת הרים או ישירות ללקוחות, לרבות פגמים במוצרים, בשירותים (לרבות בהובלתם ו/או בהתקנתם), אי התאמה בין המוצר לתיאורו באתר וכדומה, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.
  10. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא בת הרים בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח. 

החוק החל והתניית שיפוט

  1. על ההתקשרות בין הלקוח לבין בת הרים במסגרת האתר ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד. 
  2. Bat Harim and the customer declare that they will do their best so that a dispute that arises between them, should it arise, will be settled in a friendly manner outside the walls of the court and that if the dispute is not settled as stated then it will be heard in the court in Tel Aviv-Yafo only. 
  3. Do not perform or attempt to perform actions that disrupt the operation of the site, including but not limited to:
  1. Unauthorized access to servers, accounts and/or data.
  2. Testing, scanning, and/or sampling of the site, including attempts to test its penetration.
  3. Disruption and/or attempt to disrupt the provision of the service provided on the site to customers and/or the activity of the server(s) from which it operates.
  4. Bat Harim will act in any legal way against the perpetrators of actions as specified in this section.

privacy:

  1. Upon entering the website and registering, the user authorizes the company to use the information he entered and thereby: 
  1. send him promotional mail. 
  2. Service management and optimization.
  3. Make use of the details provided by the customer and the information you collect about the customer’s usage patterns for the purpose of improving the services, improving the relationship with the customer, for direct mail purposes or for the purpose of analyzing and providing statistical information to third parties, including advertisers, provided that this information does not identify the customer. 
  1. The user knows that there is no legal obligation for him to provide the information and that it is provided voluntarily and with his consent.  
  2. If the customer wishes to be removed from the databases as mentioned above, he must notify the company in writing in accordance with the provisions of any law. 
  3. Customer information is not transferred to any third party.

Intellectual property and copyright :

  1. All intellectual property, including but not limited to: the shooting rights, trademarks, design, recipes, applications, graphic files, logos, the texts, images, technologies, processes, content, icons, computer code and any other material included on the website (“Site Content” “), are fully and exclusively owned by A. Or Bat Harim (P.O. 305041550) or to third parties from whom it received a lawful use license.
  2. The company retains all its rights and ownership in the website content, and entering the website does not actually grant any license and/or right in the website content and/or part of it. 
  3. The names Bat Harim, and the website’s domain name, including all Bat Harim’s trademarks, are fully and exclusively owned by Bat Harim, and entering the website does not actually grant any license and/or right to them. 
  4. Any mention in the various catalogs of the name, trademark, product and/or service of any third party appears solely as a service to the customer and does not constitute any advertisement, sales promotion, sponsorship and/or recommendation regarding them. The product images are for illustration purposes only. It is clarified that the violation of intellectual property rights of a third party will be the sole responsibility of the relevant supplier.

היי, האתר בשיפוצים!
עמכם הסליחה.
ניתן לבצע הזמנות דרך הווטאצפ בלחיצה על הכפתור.
צוות בת הרים!