הצהרת נגישות – אתר "בת הרים"
- לכל פנייה בעניין נגישות יש לפנות למוקד הלקוחות של "בת הרים" דרך הוואטסאפ 079-6100100.
- שירות הלקוחות של בת הרים זמין באמצעות מענה טלפוני אנושי ו/או באמצעות הוואטסאפ הנ"ל ניתן לקיים שיחה קולית או לשלוח הודעות טקסט לטובת לקוחות שמענה טלפוני לא מהווה מענה עבורם.
- האתר של חברת בת הרים יהיה מונגש על פי התקנות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013.
- תפריט הנגישות מופיע בכל עמודי האתר במיקום הקבוע והמומלץ על פי התקנות.
- האתר יהיה מונגש לכל אדם באמצעות מערכת הנגישות ויפתור בעיות בתחומים הבאים:
- תכנים טקסטואליים.
- תכנים שאינם טקסטואליים כגון תמונות
- ניגודיות צבעים.
- גודל כיתוב יאפשר הגדלה של 200% ללא פגעה במידע הנצפה.
- יש להוסיף כאן הסברים על מערכת הנגישות איך עושים כל דבר.
- יש להוסיף בדיקת ייעוץ נגישות וקישור לתוצאות הבדיקה.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.